Middagje strand - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Joost Xandra - WaarBenJij.nu Middagje strand - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Joost Xandra - WaarBenJij.nu

Middagje strand

Door: Xandra en Joost

Blijf op de hoogte en volg Joost

07 Juli 2014 | Curaçao, Curaçao

Vandaag weer vroeg wakker :-(

Na toch rustig opstaan en ontbijten zijn we om 12 uur onze huurauto op gaan halen op het vliegveld. Humphrey en Jellie hebben ons even gebracht en wij hebben onze auto opgehaald. Een mooie witte Nissan Versa ( iets groter dan een Nissan Almera).

Op de terugreis zijn we achter Humphrey aangereden. Hij liet ons weer wat andere mooie dingen zien. Wij zijn langs de zoutpannen Jan Kok gereden waar heel veel flamingo's te zien zijn. Jammer genoeg ons goede fototoestel vergeten dus hier gaan we later nog een keer langs om alles goed te bekijken.

We zijn toen verder gereden naar weer een mooie baai met een hagelwit strand. Strand Daaibooi. Dit zag er zo mooi uit dat we vanmiddag na het eten met zijn drieën hier heerlijk op het strand gelegen hebben. Ook hebben we hier weer mooie vissen zien zwemmen. Er waren ook heel veel mooie vogeltjes en vogels te zien.

Na het avondeten heeft Mykel zelf een kokosnoot "geslacht" om de lekkere kokosmelk te kunnen drinken.

Vandaag weer minder moe, we gaan steeds meer wennen aan de 6 uur tijdsverschil. Morgen gaan we een dagje naar Otrobanda ( Willemstad ). We zijn heel benieuwd hoe dat er uitziet.

Tot de volgende keer,

Xandra, Joost en Mykel.

• 08 Juli 2014 - 10:14

Renske Betten:

Hallo luitjes. Ik ben blij dat jullie zo genieten. Jullie hebben het verdiend!

• 08 Juli 2014 - 10:42

Irenka:

Heerlijk genieten daar
    vanavond dinsdag ga ik jullie Alain gedag zeggen.
    Dus geniet ik zorg wel dat alles hier goed komt.

kus Irenka